Saturday, March 18, 2006

显微镜下的爱情

今天是星期六,是一个美好的早晨,绝对适合让我一觉睡到中午去的早晨,但不知怎么了,我九点就醒了...

昨晚考了场试,考前熬了一些夜,考完还和牧羊人与哒仁诗supper到凌晨三点,但不知怎么了,我九点就醒了...

由于考前熬夜,再加上整个星期的lab work,照理来说,我应该是会很累的,但在这醒来的早上,我一点都不觉得累,还很有精神的坐在电脑前写这些鸟话 写blog。

这感觉真的很怪,开始觉得自己不像自己了。

跑到镜子前看了看自己,就算是刚睡醒也还是一样的帅,除了黑眼圈深了一点,倒也没什么变化,真不知道自己发生了什么事~ 我想也许是近来因为lab而早起的习惯吧!

提到lab work,就想到psm(Projek Sarjana Muda,即毕业论文也)。

这几个星期来,天天早出晚归的,疯狂似的做lab,终于到了最后的阶段了,担人算不如天算~

在电子显微镜12,000X的放大下,我竟然看到了这么恐怖的画面!我晕



一定是在做梦,一定是...我想我还是继续的睡吧~ zzZZZZzzzZZzzzzz

7 comments:

  1. Wah, how great I am the 1 to publish the comment for this funny article. I also wake up at 9 lei...then can't sleep liao...but still stay on bed till 11am la..haha..about the 12k x focus microscopy, may be mine de next time will come out some special image also lei. Wait to see soon la....lololo...

    ReplyDelete
  2. wah...sui sui
    is it from ENEPIG surface finish?
    hopefully i also cn get another 1 from my ENEPIG imc next week!
    (more special than urs...haha)

    ReplyDelete
  3. its not funny.
    kindly remove it.
    no joke.

    y not just put yours?

    ReplyDelete
  4. As u wish, cy ~ I've removed urs and replaced it with mine =)

    Sorry if it has offended u ~

    ReplyDelete
  5. 你很废,但是,也很创意啦

    ReplyDelete
  6. dont understand a single shit that is written~

    looks like you need to do a full translation for me...

    it's not funny oso
    kindly pay me royalty for it
    no joke

    :)

    ReplyDelete
  7. ck ~ need my translation? I'll let u know when u meet me next time lar ~ kinda lazy to translate and post it up here ~

    btw, the photo has been changed again, c that? At least the dog wont claim his royalty from me, it will just bite !

    ReplyDelete

大家来淫荡~
(无论什么鸟话,屁话,一律欢迎)