Thursday, May 05, 2005

天生阳光难自弃

Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com

天生阳光难自弃

昨夜的梦里
我听见了声音
沉睡的阳光
渐渐苏醒

我们是太阳的天使
悄悄地降临
只为了你开心
就只为了你开心

天生阳光难自弃,你们千万千万别妒忌(别妒忌)
阳光男孩保佑你
让你幸福让你心欢喜

天生阳光难自弃,你们千万千万别生气(别生气)
阳光男孩在这里
对着星星说爱你(爱死你)

5 comments:

  1. Hmm.... i have no choice but to say, u guys looked fucking gay!!!

    hehehe, spoil da good name of sunny five.

    ReplyDelete
  2. Hahaa.. seriously, I plan to ask both of u to join us... but seems like u dun like it that much... hahaaa...

    Yeah, I admit that we were gay that time... but we are not the gays... so dun worry ya =)

    ReplyDelete
  3. 呃?这是什么鸟歌词?我不记得我有唱过啊!哎哟,感觉上真的是有一点娘…… ^_^|||

    呜呜呜……我lvl50的骑士,就将要随着server的reset而尘封在过去……好惨啊!

    p/s∶ah sang,改天我post我有型的盔甲给你看ya!嘿嘿嘿……

    ReplyDelete
  4. 好有趣的陽光五人組
    那首歌,讓人呆掉~

    ReplyDelete

大家来淫荡~
(无论什么鸟话,屁话,一律欢迎)